Ostutingimused

1. Ostutingimused

1.1. Ostutingimused kehtivad ktzclothes.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Ketlin Polma (edaspidi Ktzclothes) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2. Ostutingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.

1.3. Ktzclothes jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta. Nimetatud muudatusi kajastatakse ktzclothes.ee veebilehel.

1.4. Ktzclothes e-poes tellimust vormistades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud ostutingimustega ja on nendega nõus. 

2. Hinnakiri

2.1.  Müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.2. Ktzclothes jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

3. Tellimuste vormistamine ja kauba eest tasumine

3.1.  Tellimus tuleb vormistada läbi ktzclothes.ee ostukorvi.

3.2. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse peale seda kui Klient on tellimuse eest tasunud.

3.3. Tellimuste eest tasumine toimub läbi montonia maksekeskkonna.  Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonia Finance UAB turvalises keskkonnas. Ktzclothes-poel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

3.4. Kliendile ei lisandu Smartpost Itella pakiautomaati tellimise tasu – see makstakse otse valitud pakiautomaati pakile jargi minnes.

3.5. Ktzclothes e-poes ei saa kohapeal kaubaga tutvumas käia ega kauba eest sularahas tasuda.

3.6. Kõik tasumata tellimused võidakse tühistada alates ühe tunni möödumisel peale tellimuse vormistamist.

3.7. Kliendil on õigus eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele, muu hulgas lepingust taganeda või nõuda kahju hüvitamist. Vaata lisaks punkt 10.8.

4. Toodete kohaletoimetamine

4.1. Tooted postitame Kliendile hiljemalt 2 tööpäeva jooksul. Antud tarneaegadele tuleb juurde Eestisisese postiliikumise aeg 1-3 tööpäeva. Ktzclothes e-pood ei kohustu Kliendile tooteid teele panema nädalavahetustel ja pühadel.

4.2. Ktzclothes e-pood ei ole vastutav tarneaja pikkuse eest. Antud tarneajad on keskmised toote saabumise ajad.

4.3. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel.

4.4. Ktzclothes e-poest saab ellida kaubad SmartPOSTi pakiautomaati (Olenevalt paki suurusest ja toodete kogustest hindab SmartPOSTi kuller pakke automaati sisestades, hinnavahemik 2,59€-2,99€)

4.5. Kohaletoimetamise tasu võib muutuda vastavalt kullerfirma hinnakirja muutustele.

5. Tagastamisõigus

5.1. Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

5.2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata. Klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.

5.3. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus 14 päeva jooksul, peale tellimuse kättesaamist e-posti aadressil info@ktzclothes.ee

5.4. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.

5.5. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, sukad-sokid, avatud pakendiga kosmeetika, parfüümid, hügieenitooted) 14-päevane taganemisõigus ei kehti. 

5.6. Juhul, kui Klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on Ktzclothes e-poel õigus nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

5.7. Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient. Ktzclothes e-pood kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust (oli kirjeldusse kirjutatud vale suurus, saite vale toote, defektiga toote või mõõdud erinesid märkimisväärselt kirjas olevatest)
– Kaupa saab tagastada AINULT SmartPOST pakiautomaati saates: Tallinna Kristiine Keskuse 1.korrus

5.8. Kauba tagastamise avaldus võib olla vabas vormis esitatud ning peab kindlasti sisaldama: ostja ees- ja perekonnanimi, tootekood või toote nimetus ja tellimuse numbrit.

5.9. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab Ktzclothes kliendile ostusumma tagastatud kauba kätte saamisel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest Ktzclothes e-poodi. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

5.10. Juriidilistele isikutele antud 14 päevane tagastus õigus ei kehti, v.a juhul, kui toode on defekte.

6. Vastutus

6.1. Ktzclothes e-pood vastutab Teie ees ja Teie vastutate Ktzclothes e-poe ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7. Vääramatu jõud

7.1. Ktzclothes e-pood ei vastuta tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Ktzclothes e-pood ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

8.1. Ktzclothes e-pood lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja neid ei avaldata kolmandatele osapooltele, v.a. postifirmale vajalik info.

8.2. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub Ktzclothes e-poe poolne ligipääs.

9. Pretensioonide esitamise kord

10.1. Ktzclothes e-pood müüb kasutatud või vähekasutatud kaupa.

10.2. Ktzclothes e-pood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.

10.3. Müüja ei vastuta asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui ostja lepingu sõlmimisel asja lepingutingimustele mittevastavust teadis või pidi teadma (Võlaõigusseadus § 218 (4)).

10.4. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Paavli e-poe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

10.5. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@ktzclothes.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus ja pilt.

10.6. Ktzclothes e-pood ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

10.7. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

10.8. Ktzclothes e-poe ja Kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbjakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti juures tegutseva tarbjavaidluste komisjonis ( Pronksi 12, Tallinn 10117), või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

10.9 Tarbjakaitseametis on kaebuste läbi vaatamine pooltele tasuta, vaidlus üksuste menetlus reeglitega on võimalik tutvuda https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine

Back To Top